czwartek, 19 czerwca 2014

...::: Otwórz oczy :::...

Witajcie Bracia i Siostry,

czy odczuwaliście kiedykolwiek, że coś dziwnego jest z tym światem wokoło nas? Czy zastanawialiście się, że prawda może wyglądać nieco inaczej niż nam to przedstawiają rodzice, szkoła, media, znajomi.
Gdy sam zacząłem się nad tym zastanawiać to okazało się, że zaczynam ' ODKRYWAĆ '; od nitki do kłębka. Najciekawsze, że zawsze gdy odkrywałem (cokolwiek) to wszystko sprowadzało się do ZŁA, które walczy z DOBREM.
Zaczęło się od tzw. ''katastrofy smoleńskiej'' gdzie były same pytanie i żadnej logicznej odpowiedzi. Skoro smoleńsk to i zahaczyłem o 911 WTC. Później NWO i UFO, dinozaury i wiek ziemi, zdrowie i  zakłamana medycyna, satanizm - okultyzm w muzyce i Hollywood, szatan i w końcu Bóg Wszechmogący. Taki etap przeszedłem zanim sięgnąłem poraz pierwszy uczciwie do Biblii.

Teraz gdy udało mi się wyrwać z kłamstwa świata, próbuję na nowo nauczyć się wszystkiego, ale tym razem opierając się tylko na Bogu i jego Świętemu Słowu - Biblii.

Teraz gdy wiem czego szukać i na czym się opierać, zdałem sobie sprawę ile czasu straciłem żyjąc w matrixie mediów i kościoła. Przed nami wszystkimi jeszcze wiele nauki a czasu już mało.

Obecnie są tematy, które interesują mnie wyjątkowo mocno,a o których poczytać można tylko w internecie. Apokalipsa św. Jana czyli tzw. ''koniec świata '' oraz Naród Wybrany przez Boga-czyli my Słowianie oraz temat Płaskiej Ziemi.





Czy zdarzyło się Wam kiedykolwiek, żeby w kościele ksiądz próbował wyjaśnić Apokalipsę ? Na religii w szkole ? Może na jakimś spotkaniu ''czwartkowym w kościele'' ?

Czy zdajecie sobie sprawę, że świat nauki uważa, iż Ziemia obraca się wokół własnej osi z prędkością  1667 km/h. Czujesz tę prędkość ? Może ptaki czują ? Może wiatr świszczy cały czas ?    Czy wiecie, że w historii świata pojawiały się różne teorie nt. miejsca,w kórym żyjemy. Do dzisiaj nikt nie udowodnił heliocentryzmu ani geocentryzmu, tylko wciska nam się kit za pomocą ''zdjęć satelitarnych Ziemi''.

Więcej na ten i inne tematy znajdziecie na stronie www.zbawienie.com. W następnych postach będę przybliżał te zagadnienia.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz