piątek, 3 kwietnia 2015

...::: (...) Nienawidzę waszych świąt (...) :::...

Piotr z bloga DetektywPrawdy pięknie odnalazł słowa Boga, które dotyczą również naszych czasów, naszych świąt.

Amosa 5 : (21) Nienawidzę waszych świąt, gardzę nimi, i nie podobają mi się wasze uroczystości
świąteczne.

(22) Nawet gdy mi składacie ofiary całopalne i ofiary z pokarmów, nie mam w nich
upodobania, a na ofiary pojednania z tłustych waszych cieląt nie mogę patrzeć.
(23) Usuń ode mnie wrzask twoich pieśni! I nie chcę słyszeć brzęku twoich harf.

 oraz
Iz 1:(12) Gdy przychodzicie, aby zjawić się przed moim obliczem, któż tego żądał od was,
abyście wydeptali moje dziedzińce?
(13) Nie składajcie już ofiary daremnej, kadzenie, nowie i sabaty mi obrzydły,
zwoływanie uroczystych zebrań - nie mogę ścierpieć świąt i uroczystości.
(14) Waszych nowiów i świąt nienawidzi moja dusza, stały mi się ciężarem, zmęczyłem
się znosząc je.

 



 

 Dotyczy to wszystkich świąt kościelnych.

Bóg powiedział wyraźnie co mamy świętować i kiedy.
Chrystus natomiast nic nie mówił odnośnie świętowania.
Oto święta przykazane przez Boga (Ks. Wyjścia 23:14)
  • święto przaśników (na pamiątkę wyprowadzenia z niewoli Egiptu)
  • święto żniw
  • święto zbiorów
  • oraz sabat (czyli jeden wolny od pracy dzień w tygodniu, na pamiątkę stworzenia świata, w tym ludzi)

Przypominam, że jutro w ''wielką sobotę'' 4.04.2015r  księżyc poczerwienieje



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz